Sistemul Informatic Financiar-Contabilitate si Personal pentru societati comerciale prezinta cateva particularitati care il fac specific.
Aplicatia informatica Financiar-Contabilitate reprezinta un sistem integrat si flexibil, care ofera functionalitati complete, facil de operat si in deplina concordanta cu legislatia in vigoare.
Aplicatia este modularizata in raport de activitatile financiar-contabile, ceea ce determina operarea distincta a acestor componente.
Aplicatia ofera acces instant la informatiile stocate intr-o baza de date unica, in care introducerea datelor se face fara redundanta.
Stocarea datelor se realizeaza pe orice perioada.
Aplicatia ofera rapoarte detaliate sau interogari punctuale in timp real.
De asemenea, aplicatia detine nomenclatoare, cu posibilitatea gestionarii unitare si unice a datelor. Vorbim despre nomenclatoare ca: Planul de conturi, Clasificatia mijloacelor fixe, Gestiuni, Banci si conturi, etc.
Pentru siguranta si confidentialitatea pastrarii datelor exista posibilitatea acordarii drepturilor de acces si utilizare diferentiata a liniilor de meniu de aplicatie persoanelor care lucreaza, in conformitate cu rolul detinut in activitate de fiecare.
Componentele aplicatiei se refera la:
- Evidenta Facturilor primite si emise
- Activitati financiare prin Trezorerie si banci comerciale
- Activitati financiare prin Casierie
- Gestiunea și contabilitatea materialelor și a obiectelor de inventar
- Gestiunea și contabilitatea mijloacelor fixe
- Contabilitate generală
- Situatii financiare raportate
- Rapoarte, sinteze
Aplicatiile sunt tratate in conformitate cu cerintele Codului fiscal in vigoare si al altor legi conexe. Modulele sunt customizate in functie de necesitatile clientului si de legislatia aplicabila fiecarui domeniu, in functie de diferite variabile : accize, drepturi de autor, licente, dobanzi, etc.
Sistemul Informatic pentru Personal este o solutie informatica care vine in sprijinul gestionarii informatiilor privitoare la personalul incadrat intr-o societate comerciala.
Functionalitățile aplicatiei de management al resurselor umane presupun urmatoarele:
· Configurarea structurii organizatorice a societatii (organigrama).
· Introducerea si actualizarea datelor privind nomenclatoarele specifice, cum sunt: Functii, Profesii, Limbi straine, Incadrare personal contractual, Sporuri, Sanctiuni, Grile zile concediu de odihna, Tipuri concedii medicale, Organigrama.
· Introducerea şi modificarea datelor de personal (definirea angajatilor şi a datelor personale, adresa, carte de identitate, definirea tipului contractului de munca şi a duratei acestuia, data angajarii, vechimea în munca, banca, contul şi numarul de card pentru plata salariilor, casa de sanatate la care este asigurat, definirea datelor referitoare la salarii, sporuri, persoane aflate în întreţinere, sanctiuni, pregatire profesionala, şamd.).
· Introducere si modificare contracte de munca prin suspendari, detasari, etc.
· Realizare asociere salariat-post conform organigramei.
· Tiparirea rapoartelor si pastrarea lor sub forma de fisier .pdf
· Aplicaţia Personal este integrata cu aplicaţia Financiar-Contabilitate.